Laat jouw arbeids-voorwaarden opvallen in de war for talent.

Vergeet saaie opsommingen en standaard templates of e-mails. Wij zorgen dat jouw arbeidsvoorwaardenvoorstel er direct uitspringt bij je kandidaten. Volledig in jouw huisstijl én tone of voice. Vanaf nu doet het voorstel wat het moet doen: shinen én kandidaten binnenhalen.

Hoe we dit bij andere klanten hebben gedaan

Moeite met het vinden van kandidaten?
Je hebt zo'n toffe employer brand, maar je krijgt het niet overgebracht op je kandidaten?

De oplossing: een opvallend voorstel

Om te komen tot een arbeidsvoorwaardenvoorstel dat opvalt en een wow-gevoel achterlaat, zorgen wij dat vier kenmerken in balans zijn met elkaar. Inmiddels hebben wij bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers het arbeidsvoorwaardenvoorstel mogen vernieuwen en zien wij dat het een positief effect heeft op hun arbeidsmarktpositie. Maar welke vier kenmerken zijn dat dan?

Herkenbaar en aantrekkelijk

Na die inhoud is de vormgeving natuurlijk superbelangrijk voor die juiste eerste indruk. Zorgen dat ontwerp in lijn is met de visuele identiteit en cultuur van jouw organisatie is essentieel. Maar wellicht focus jij je op een specifieke doelgroep en wil je hun belevingswereld terug laten komen. Waar bevindt die ideale kandidaat zich? Online of juist niet? Dit nemen wij allemaal mee in de vormgeving en mate van interactie in het voorstel. 

De juiste voorwaarden

Het voorstel kan er nog zo gelikt uitzien, maar het start met de inhoud. Weten wat jouw doelgroep aanspreekt en over de streep trekt bij jouw organisatie te komen werken, dat is stap één. Met een doelgroepanalyse maken wij inzichtelijk waar jouw ideale kandidaat voor te porren is. We leggen dit naast jullie bestaande arbeidsvoorwaarden en lichten de belangrijkste eruit. 

Digitaal en duurzaam proces

Geen getik meer in een Word-document. Of steeds weer dat bureau inschakelen om die PDF te bewerken. We helpen je met het duurzaam digitaliseren van het proces rondom het opstellen van de voorstellen. Dat betekent dat als je een mooie basis hebt voor een arbeidsvoorwaardenvoorstel op basis van de de drie kenmerken hierboven, je zelf heel eenvoudig een doorvertaling kunt maken naar een nieuwe doelgroep, aanvullende voorwaarden kunt toevoegen, etc.

Tone-of-voice

Het voorstel schrijven in lijn met de organisatie én de ideale kandidaat. Geen lange opsommingen en wollige jargonteksten, maar vlotte taal die de arbeidsvoorwaarden duidelijk overbrengt naar jouw doelgroep.  

In drie stappen naar jouw gloednieuwe voorstel

Gebruikersanalyse

Om het voorstel perfect aan te laten sluiten op de kandidaat, doen we een kort gebruikersonderzoek om de belangrijkste inhoudelijke en designelementen te bepalen.

Ontwerp

We ontwerpen het voorstel en schrijven de teksten. Dit doen we met zorg op basis van input van jou én de gebruikers.

Overdracht

Nadat je 110% tevreden bent met het voorstel richten we het proces in en dragen we dit over. Zo kun je met vertrouwen zoveel voorstellen de deur uit doen als je wilt!

Maar eerst... koffie.

Geïnspireerd geraakt? Dat hopen we. We kijken er nú al naar uit om ook voor jouw organisatie zo’n gaaf voorstel of verbluffende arbeidsovereenkomst te maken. 

We maken graag vrijblijvend kennis.